Nettorama
A-merken en Vers
De klanten van Nettorama zijn verzekerd van een breed merkenassortiment (ruim 6000 artikelen) voor een opvallend lage prijs. Speerpunt zijn de dagelijkse levensmiddelen. Het aandeel A-merken bedraagt 70 procent. Daarnaast voert Nettorama een groot aantal artikelen van haar huismerken, G’woon en Perfekt. Bij de versgroepen (aardappelen, groenten, fruit, brood, vlees en zuivel) gaat het in alle vestigingen om zelfbediening. Nettorama is de enige merkendiscounter die in versaandeel hoog scoort. Eens te meer het bewijs van een hoge kwaliteit voor een lage prijs.
10 tot 15 procent goedkoper
Nettorama staat bekend als een innoverende organisatie, maar ook als een merkendiscounter die het prijswapen uitstekend weet te hanteren. Het prijsniveau ligt gemiddeld opmerkelijk laag: 10 tot 15 procent lager dan andere supermarktketens. Bij consumententesten komt Nettorama steeds opnieuw als voordeligste kruidenier uit de bus. Steeds meer consumenten, uit alle inkomensgroepen, weten hierdoor de weg naar Nettorama te vinden. In tegenstelling tot veel andere supermarktorganisaties werkt Nettorama niet met spaarprogramma’s voor klanten. Het voordeel wordt direct aan de klant doorgegeven.